életmód

Számtalan kihívás veszélyezteti a világ élelmiszerellátását
További lépések hiányában, adta közre a FAO, nem tudjuk felszámolni az éhezést 2030-ra
  • 2017.02.22. 19:23
Praktikák a jó alváshoz
A családtagok szinte minden reggel felteszik egymásnak a fenti kérdést. A válaszban pedig gyakran panaszkodunk: például arra, hogy nehezen aludtunk el, gyakran felébredtünk, nem aludtunk eleget, vagy hogy nem pihentük ki magunkat. Milyen is a jó alvás?
  • 2017.02.22. 17:53
  • egeszsegtukor.hu
A gyereknevelés öt csapdája
A lelke mélyén talán minden szülő érzi, hol hibázik gyermeke nevelése során. Miért marad mégis minden a régiben? Szakemberek szerint kényelemszeretet és rossz beidegződések miatt nehéz a váltás.
  • 2017.02.21. 20:34
  • life.hu
Street Food Egyesület: életmódváltás miatt terjedt el a street food
A Street Food Egyesület elnöke szerint életmódváltás miatt terjedhetett el világszerte, így Magyarországon is a street foodot, vagyis utcai ételeket kínáló helyek száma.
  • 2017.02.18. 17:09
  • MTI
A zsíros étrend és az elhízás gyulladásos immunreakcióval is növelheti a szívbaj kockázatát
A zsírokban bővelkedő étrend és az elhízás olyan veszélyes immunválaszt válthat ki, amely növeli a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát - állapította meg a londoni Queen Mary Egyetem kutatása.
  • 2017.02.18. 17:09
  • MTI
Hányszor kell zuhanyoznunk egy héten?
Társadalmunkban az az elfogadott, ha rendszeresen, naponta megfürdünk, lezuhanyozunk. Ez a stressz csökkentésében, az ellazulásban, sőt még az önbizalmunk növelésében is szerepet játszhat. De valóban szükségünk van ennyi tisztálkodásra?
  • 2017.02.18. 17:09
  • hazipatika.com
Hogyan kezdj el meditálni?
A meditáció különféle típusaihoz különféle jellegzetességek társulnak, amelyek az ellazulás folyamatát segítik. Ez természetesen attól függően is változhat, hogy kinek a módszerét követed és ki tanítja ezt neked. Vannak azonban alapvetően fontos tulajdonságok, amelyek általánosak s megadják a meditáció keretét.
  • 2017.02.18. 17:09
  • fittpercek.hu
« ... 95 96 97 98 99