Felidézik, hogy a terméktanács 17 éve kisebb megszakításokkal végez általános iskolás gyermekek és pedagógusok számára oktató, ismeretterjesztő tevékenységet, a programhoz tartozó mobil kiállításon is ösztönzik a hazai tej és tejtermékek fogyasztását, az egészségtudatos táplálkozást.
A program 2017. és 2020. között 117 magyarországi település 204 iskolájában, és 25 áruházlánc parkolójában jelent meg. Egy-egy településen jellemzően több napig állomásoztak, és csak az iskolákban eddig több mint 35 ezer gyermek és pedagógus ismerhette meg a program által a tej és tejtermék pozitív élettani hatásait - írták.
A veszélyhelyzet kihirdetése miatt az edukációs roadshow-t az idén március 13-án felfüggesztették, számos óvintézkedéssel kiegészítve szeptemberben újraindították, majd november 13-án ismételten leállították - áll a közleményben.