Sikeres az első fintech edukációs kampány

Ahogy arról korábban beszámoltunk, a fintech szektorban egyedülálló módon több hónapos edukációs social média kampányt indított az Egy Digitális Jövőért Nonprofit Kft. február elején.

A saját készítésű videó kampány sikerét és létjogosultságát tükrözi a több, mint 300.000 egyedi megtekintés negyed év alatt. A kampányban mindeddig hét videót tettünk közé, amelyeknek célja, hogy alapvető és nélkülözhetetlen információkat adjon közérthető módon az egyre többet hallott fintech témakörről, valamint ebben, a rövid idő alatt kialakult szektorban és a hihetetlen mennyiségű új információ közt segítsen eligazodni.

Az edukációs videók mellett április közepén elindítottuk a Fintech Milliomosok rovatunkat is, amelyben eddig két meghatározó fintech szereplőről, Elon Muskról és Vitalik Buterinről készítettünk kisfilmet. Az új rovattal pozitív példát szeretnénk állítani a fiatalok elé, a tekintetben, hogy a fintechben is meg lehet találni a kimagasló pénzkereseti és építkezési lehetőséget és lehet átlagon felüli sikereket elérni.

A saját készítésű videóink közérthető animációk mentén, infografikákkal, narrációval, könnyen emészthető, rövid, figyelemfelkeltő tartalmakkal segítik a tájékozódást fintech területen.

„Büszkék vagyunk rá, hogy edukációs céllal készített videóink egyedülállóak a magyar fintech szektorra nézve, valamint arra, hogy sorozatunk az első ilyen jellegű tartalomnak számít.

Közel 20 videó született eddig a legalapvetőbb fintech fogalmakat körüljárva. A videókat egy social média kampány keretében juttatjuk el a célközönségünkhöz, melyet február 1-jén a kora esti órákban indítottunk el.” – közölte Suppan Márton, a projekt vezetője.

A videók mellett napi 4-5 aktuális hír, további videókat, podcasteket és más érdekességeket publikálunk. Érdemes hát figyelemmel kísérni a Fintech Világa technológiai portálját, a fintech.hu-t, valamint a hozzá tartozó Facebook és Instagram oldalakat is.

Az eredményekkel elégedett a Szerencsejáték Zrt és az MVM Group is, akik támogatóként álltak a kezdeményezés mellé. A kampány további videókkal folytatódik, célkitűzésünk, hogy év végéig elérjük az 1 millió megtekintést.